۱۴۰۲/۱۲/۲۶
پس از یک سال تلاش و پیگیری

دریافت گواهی عدم خلاف برای برج دوقلوی گلستان؛ چند هزار میلیارد دارایی بیمه ایران تثبیت شد

شرکت ساختمان بیمه ایران توانست با دریافت گواهی عدم عدم خلاف برای پروژه ساختمانی گلستان یکی از دارایی‌های چند هزار میلیاردی بیمه ایران را ثبیت نماید. به گزارش هلدینگ توسعه کسب و کار سبا، در اقدامی ارزنده و با پیگیری‌های مستمر شرکت ساختمان بیمه ایران موفق به اخذ گواهی عدم خلاف برای یکی از املاک با ارزش خود گردید.
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
برگزاری مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت سبا سودا ثمین

شرکت «سبا سودا ثمین»؛ پس از سال‌ها از زیان انباشه به سود قابل تقسیم رسید

شرکت بازرگانی سیا سودا ثمین توانسته در سال مالی، یک هزار و ۱۰۰ تن از انواع قطعات تولیدی و اقلام تفکیک شده را به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال به فروش برساند و از زیان انباشته از گذشته به سود عملیاتی ۲۲ میلیارد ریالی رسیده که نشان‌دهنده تغییر مسیر مالی شرکت طی این مدت می‌باشد.
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام شرکت سهامی «بیمه اتکایی ایران معین» برگزار شد

معرفی «معین» به بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه‌ایران معین از رشد ۹۲ درصدی فروش معین در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: عمده تمرکز شرکت‌های بیمه‌ای اتکایی باید بر پرتفو سرمایه‌گذاری خود باشد که معین توانست با اصلاح پرتفو خود، سود سرشاری را شناسایی کند.
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
استقلال ۲۷ درصدی کسب درآمد در سال ۱۴۰۲

مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت «ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ» برگزار شد

مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، صبح روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه سال جاری به منظور تصویب عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور اکثریت سهام‌داران برگزار گردید. به گزارش روابط‌عمومی هلدینگ توسعه کسب‌ وکار سبا در این مجمع پس از ارائه گزارش هیأت‌مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به تصویب سهام‌داران رسید.
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
رای سهامداران به اصلاح اساسنامه

بیمه اتکایی ایران‌معین مجمع عمومی فوق العاده برگزار کرد

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین به منظور اصلاح اساسنامه شرکت مطابق با اساسنامه ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران، ۸ اسفند ماه سال‌جاری در محل دفتر ارتباطی تهران، برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هلدینگ سبا و به نقل از بیمه اتکایی ایران معین، در این جلسه که صددرصد سهامداران، سرپرست و اعضاء هیئت ‌مدیره به همراه نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی ج.ا.