جستجو در این سایت

ایده‌های تجارت‌ هوشمند‌ سیمرغ

زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات
 
شماره ثبت:
 
سال تاسیس:
 
تلفن: ۸۶۰۸۰۴۶۰
 
وب سایت:
ایده‌های تجارت‌ هوشمند‌ سیمرغ

شرکت توسعه کسب و کار سبا با توجه به نیاز بیمه ایران و صنعت بیمه کشور در زمینه ارائه خدمات فناوری اطلاعات در حوزه بیمه‌ای شرکت ایده‌های هوشمند سیمرغ را با تاسیس کرد، این شرکت از سال ۱۳۸۶ همکاری با بیمه ایران را آغاز و در نهایت در سال ۱۳۹۱ به بیمه ایران واگذار شد.

این شرکت در تلاش است با چشم‌انداز رهبری فناوری اطلاعات در صنعت بیمه و با ارائه راهکار‌های جامع، نوآورانه و مدرن به شرکت‌های بزرگ بیمه کشور، نقش فناوری اطلاعات در صنعت بیمه را تعمیق بخشد. در این راستا پروژه سامانه یکپارچه بیمه‌گری (Core Insurance) از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام این شرکت، است .شرکت سیمرغ در مدت بیش از ۱۵ سال فعالیت خود با بهره‌گیری از مجموعه‌ای از کارشناسان ومدیران توانمند توانسته است انواع خدمات حوزه فناوری اطلاعات را با اولویت بیمه ایران ارائه کند.

پروژه ها

  • Core Insurance : از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام این شرکت، پروژه سامانه یکپارچه بیمه‌گری است که بهره‌برداری از آن تحولی بزرگ در حوزه فناوری در صنعت بیمه کشور ایجاد خواهد کرد.
  •   SRM: هسته اصلی این پروژه که توسط شرکت ایده‌های هوشمند سیمرغ مدیریت و راهبری می‌شود مرکز جامع ارتباط با ذینعفان بیمه ایران است که به صورت شبانه روزی پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات بیمه شدگان است.
  • فناوری اطلاعات: این پروژه به منظور توسعه و تکمیل و کنترل نظام مدیریت پروژه در مدیریت کل فناوری اطلاعات و آمار شرکت سهامی بیمه ایران آغاز شده است.
  • شعب : در این  پروژه نگهداری و پشتیبانی از سیستم های سخت افزاری و ایستگاه‌های کاری و تجهیزات وابسته شعب بیمه ایران در دستور کار قرار دارد. خدمات مشاوره مادر فناوری اطلاعات و توسعه فرآیندهای مدیریت پروژه محورهای اصلی این پروژه هستند.
  • محتوای پورتال ها : ارائه خدمات مدیریت و راهبری محتوای پورتال شرکت سهامی بیمه ایران در قالب این پروژه ارائه می‌شود.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بین پل همت و میدان ونک، پلاک ۲۴۱۳