بازدید مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و سرپرست هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از شرکت ساختمان بیمه ایران

بازدید مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و سرپرست هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از شرکت ساختمان بیمه ایران

حسن شریفی، رئیس محترم هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران به اتفاق آقای هاشم مهریار، سرپرست محترم هلدینگ توسعه کسب و کار سبا،  در تاریخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ از محل شرکت ساختمان بیمه ایران بازدید و در جریان آخرین رویدادها و تحولات این شرکت قرار گرفتند.

در ابتدای این بازدید، مهندس عسکری مدیرعامل محترم شرکت ساختمان بیمه ایران ضمن خوش آمدگویی گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری ارائه نمود.

در ادامه آقای شریفی در جریان این بازدید از روند پیشرفت طرح ها و پروژهای در دست اقدام قرار گرفتند و ضمن بررسی آخرین رویدادها و تحولات و عملکرد پروژه های شرکت، به ویژه پروژه ساختمانی برج‌های دوقلوی اداری تجاری گلستان که در زمینی به مساحت ۱۵،۶۹۲.۸ متر مربع و با زیربنای کلی ۱۶۷،۵۸۴ مترمربع در ۳۵ طبقه شامل ۸ طبقه زیر زمین و نیم طبقه منفی ۱+ همکف و نیم طبقه تجاری۲۴+ طبقه روی همکف، که در دست اجرا می‌باشد. پرداخت و از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه گلستان و مشکلات و چالش های پیش روی این شرکت جویا شد.

بدیهی است که این پروژه به دلیل کاربری های خاص تعریف شده، ویژگی های فیزیکی و همچنین موقعیت شهری آن از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار خواهد بود.

آقای شریفی ضمن تاکید بر ضرورت پیشبرد هرچه سریعتر پروژه گلستان و سایر پروژه ها و برنامه های در دست این شرکت، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پشتکار مدیرعامل و هیات مدیره، مدیران و کارکنان،  شرکت ساختمان بیمه ایران مشکلات پیش روی این مجموعه مرتفع گردد و در جهت رشد و تعالی در پروژهای عمرانی و سرمایه گذاری قرار گیرد.

هلدینگ توسعه کسب و کار سبا

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.