آغاز جمع‌آوری قطعات و اقلام خسارت دیده استان‌های البرز و قم

با دستور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران صورت گرفت؛

آغاز جمع‌آوری قطعات و اقلام خسارت دیده استان‌های البرز و قم

شرکت بازرگانی سبا سودا ثمین از شرکت‌های تابعه هلدینگ توسعه کسب و کار سبا در یک اقدام کم سابقه و بنا بر دستور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران اقلام خسارت دیده خودروهای بیمه شده را جمع آوری و از طریق سامانه ستاد به فروش رساند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه کسب و کار سبا، در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار در صنعت بیمه، «شرکت سهامی بیمه ایران» در طرحی جدید و جهت جلوگیری از بازگشت اقلام خسارت دیده به چرخه خسارت، اقدام به تجمیع قطعات خسارت دیده توسط شرکت «سبا سودا ثمین» نمود که طی عملیاتی جهت بازگشت قسمتی از مبلغ خسارت‌ها به حساب‌های شرکت پرداخت شد.
این اقدام از سال ۱۴۰۰ و صرفاً در استان تهران صورت گرفت که در سال جاری و با بر اساس دستور مدیرعامل و رئیس هیت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران، جهت توسعه و تحت پوشش قرار دادن استان‌های همجوار به منظور انتقال قطعات خودروهای آسیب دیده و اخذ شده از مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران این حرکت نوآورانه در استان‌های البرز و قم از روز سه شنبه سوم بهمن ماه آغاز شد.
بر اساس این گزارش با انجام نظارت بر جمع‌آوری، تفکیک، بهینه سازی، نزدیک به هزار و سیصد تن انواع قطعات و اقلام خسارت دیده خودروها به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال از طریق سامانه ستاد به فروش رفت و در اختیار خریداران قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.