تاکید بر هم‌افزایی و ارزش‌آفرینی بیشتر در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سبا

طی بازدید از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ توسعه کسب و کار سبا مطرح شد

تاکید بر هم‌افزایی و ارزش‌آفرینی بیشتر در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سبا

مدیر عامل هلدینگ توسعه و کسب وکار سبا طی بازدید از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ توسعه کسب و کار سبا بر هم‌افزایی هر چه بیشتر شرکت‌ها در راستای تامین منافع و خلق ارزش برای «شرکت سهامی بیمه ایران» تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه کسب و کار سبا، بازدید از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ سبا با همراهی هاشم مهریار به عنوان مدیرعامل، محمد باقر نوفلی عضو هیئت مدیره و معاونین و مدیران این هلدینگ صورت گرفت.
بنابراین گزارش معاونین و مدیران جدید هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از نزدیک با روند کار شرکت‌های زیرمجموعه آشنا شده و طی جلسات با مدیران و اعضای هیئت مدیره و همچنین بازدید از بخش‌های مختلف و گفتگو با کارکنان، از جزئیات فرآیند کاری شرکت‌ها آگاهی یافتند.
در حاشیه این بازدیدها مدیر عامل هلدینگ سبا اعلام داشت در دوره جدید مدیریتی این هلدینگ و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و وزیر اقتصاد، در نظر است هلدینگ سبا به عرصه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان ورود جدی‌تر نموده و در کنار دانش آفرینان و اقتصاد دانش محور نقش آفرینی نماید.
همچنین هاشم مهریار ضمن تقدیر از روند صعودی سودسازی در برخی از شرکت‌ها، افزود: هم‌افزایی بیشتر برای جلوگیری از فعالیت واحدهایی که ماموریت مشابه دارند مورد تاکید است تا ازاتلاف هزینه و فعالیت موازی جلوگیری شود بنابراین مبادله دانش فنی، مدیریتی و به کارگیری بهتر منابع مالی و انسانی باید در دستور کار شرکت‌ها قرار گیرد.
مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا اظهار داشت: توسعه ابزارهای نرم افزاری در جهت شفافیت، ماموریت مهم «شرکت سهامی بیمه ایران» و مورد تاکید مدیریت محترم آن است که باید به عنوان یک سرفصل مهم برای تمام شرکت‎ها به کار گرفته شود.
مهریار با بیان اینکه سیاست‌های مشترک مالی و سرمایه‌گذاری می‌تواند به تحقق چشم‌اندازهای خانواده بزرگ «هلدینگ توسعه کسب و کار سبا» منجر شود، اظهار نمود: تنظیم سیاست‌های مالی به طوری که به تقویت تمام شرکت‌ها کمک کند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید را برای آن‌ها فراهم آورد، از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان خاطرنشان نمود: اجرای موفقیت‌آمیز هم‌افزایی در شرکت‌ها می‌تواند به ارزش آفرینی بیشتر در شرکت‌ها و مجموعه هلدینگ سبا منجر شود که در این راستا همه در جهت تامین منافع مجموعه بزرگ «شرکت سهامی بیمه ایران» و ذینفعان آن خواهد بود.

لزوم تسهیل ارتباط بین شرکت‌ها و هلدینگ

همچنین طی این بازدیدها هیبت الله مهربانی به عنوان معاون جدید نظارت بر شرکت‌ها و امور مجامع بر تسهیل ارتباط بین هلدینگ و شرکت‌های تابعه، و همچنین همکاری با بخش‌های مختلف داخلی هلدینگ برای ایجاد تعامل سازنده بین واحدهای مختلف تاکید نمود.
مهربانی پشتیبانی از تهیه برنامه‌های توسعه‌ای و تجاری بلندمدت برای شرکت‌های تابعه و اطمینان از راهکارهایی که با اهداف کلی هلدینگ مطابقت دارند، را مهم دانست و گفت: نظارت دقیق بر عملکردها و گزارش‌های مالی و عملیاتی شرکت‌های تابعه جهت اطمینان از انطباق آن‌ها با استانداردها، قوانین و راهبردهای کلی هلدینگ سبا و شرکت سهامی بیمه ایران از جمله اقداماتی است که در این واحد پیگیری خواهد شد.
معاون جدید نظارت بر شرکت‌ها و امور مجامع افزود: هرچند باید توجه داشت که واحد نظارت بر شرکت‌ها قرار است کمک‌کننده و تسهیل‌گر فرآیندهای توسعه‌ای در شرکت‌ها باشد و همواره پشتیبانی تاثیرگذار برای روند فعالیت‌ها باشد.

کمک به ایجاد فرصت های جدید اقتصادی

همچنین عباس منادی معاون جدید اقتصادی و برنامه‌ریزی هلدینگ توسعه کسب و کار سبا طی بازدید از شرکت‌های زیر مجموعه اظهار داشت: ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌های زیرمجموعه و شناسایی نقاط قوت و ضعف جهت بهبود عملکرد آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.
منادی کمک به شرکت‌ها برای درک و رعایت قوانین و مقررات مالی و مالیاتی مربوط به فعالیت‌های کسب‌وکارشان را یک ضرورت دانست و افزود: امیدوارم بتوانیم نقش حمایتی بیشتری از شرکت‌ها برای تسریع در روند فعالیت‌شان ایفا کنیم و در این راستا از هیچ کوششی برای بهینه‌سازی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه و حمایت از آن‌ها در رسیدن به اهداف مالی و کسب‌وکاری‌شان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.