بازدید مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و سرپرست هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران

بازدید مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و سرپرست هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران

حسن شریفی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت سهامی بیمه ایران به اتفاق آقای هاشم مهریار، سرپرست محترم هلدینگ توسعه کسب و کار سبا،  در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱  از محل شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران  بازدید و در جریان آخرین رویدادها و تحولات این شرکت قرار گرفتند.

در ابتدای این بازدید، آقای قاسمی مدیرعامل محترم شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران ضمن خوش آمدگویی گزارشی از روند فعالیت و عملکرد اعلام و به برنامه های آتی کارگزاری اشاره نمود.

در ادامه آقای شریفی در جریان این بازدید با اشاره به اینکه شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران یکی از نهادهای مالی پیشرو در بازار سرمایه است بنابراین، توسعه این نهاد مالی و مرکز خدمات کارگزاری بورس بیمه ایران جای خوشحالی دارد.

وی افزود: شرکت‌های کارگزاری بار اصلی فعالیت و زحمات بازار‌سرمایه را بر دوش می‌کشند و نقطه اتصال بازار سرمایه و مشتریان هستند.

آقای شریفی ضمن تاکید بر ضرورت پیشبرد هرچه سریعتر برنامه های در دست این شرکت، ابراز امیدواری کرد اقدامات صورت پذیرفته در بازار سرمایه در راستای بازگشت اعتماد عمومی نسبت به این بازار قرارگیرد و اکنون باید تمرکز از سرمایه‌گذاری مستقیم مهار شود و با ایجاد بسترهای مناسب، سرمایه‌گذاری غیرمستقیم به شدت توسعه یابد.که با تلاش و پشتکار مدیرعامل و هیات مدیره، مدیران و کارکنان،  شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران این امر دور از دسترس نیست.

هلدینگ توسعه کسب و کار سبا

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.