تبدیل ۳ میلیارد ریال زیان به ۲۳۴ میلیارد ریال سود خالص

مجمع دوره دوماهه منتهی به 1401/11/30 هلدینگ سبا برگزار شد

تبدیل ۳ میلیارد ریال زیان به ۲۳۴ میلیارد ریال سود خالص

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای دوره دو ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ هلدینگ توسعه کسب وکارسبا صبح امروز و با حضور تمامی صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزارشد.

این گزارش حاکیست با توجه به تغییر سال مالی شرکت سبا از ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰، این هلدینگ امسال علاوه بر برگزاری موفق مجمع عادی سالانه منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰، که منجر به افزایش ۵۷ درصدی سود خالص شرکت و تقسیم سود ۱۸۶۰ میلیارد ریالی بین سهامداران شد یک مجمع دیگر مربوط به عملکرد مالی دو ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ را نیز برگزارکرد.

 به گزارش روابط عمومی هلدینگ سبا در ابتدای این مجمع پس از انتخاب اعضاء هیات رئیسه و انتخاب معاون مالی و توسعه شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان رئیس مجمع، محسن احمدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا گزارش مبسوطی از فعالیت های هلدینگ و تداوم سودآوری و موفقیت های سبا و شرکت های تابعه  در دوماهه مذکور را به مجمع سهامداران ارائه نمود.

از نکات حائز اهمیت و مهم مطرح شده در این مجمع می توان به تدوام سودآوری های هلدینگ سبا اشاره کرد بر اساس صورت های مالی مقایسه ای ارائه شده،عملکرد هلدینگ سبا در دوره دو ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ رشد چشمگیری داشته و از ۳ میلیارد ریال زیان به بیش از ۲۳۴ میلیارد ریال سود خالص تبدیل شده است.

 در ادامه این مجمع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت (سازمان حسابرسی) در خصوص صورتهای مالی تلفیقی و جداگانه دوره دوماهه مالی مذکور قرائت و پس از بحث و تبادل نظر و اعلام رضایت و تشکر از عملکرد مدیرعامل و اعضا هیات مدیره هلدینگ سبا، صورت های مالی دوره دوماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ به تصویب مجمع سهامدران این هلدینگ رسید.

از دیگر مصوبات مجمع مذکور باید به تقسیم ۸۰ درصدی  سود و انتخاب اعضاء حقوقی هیات مدیره برای دوره آتی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش شرکت سهامی بیمه ایران، شرکت بیمه اتکایی ایران معین، شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ، شرکت بازرگانی سبا سودا ثمین و شرکت خدمات گردشگری مهرسیاحت سبا برای مدت دو سال بعنوان اعضاء حقوقی هیات مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا انتخاب شدند.

خاطر نشان می سازد، هلدینگ سبا بعنوان بزرگترین هلدینگ صنعت بیمه کشور که از محل منابع و ذخایر عمر و زندگی بیمه شدگان و با هدف بهره وری مطلوب و ایجاد سود مناسب جهت ایفای تعهدات آتی بیمه گذاران از سال ۱۳۷۱ تشکیل شده است بعنوان یک هلدینگ چند وجهی دارای بیش از ده شرکت تابعه است که در حوزه های مختلفی نظیر بازار سرمایه، ساختمانی و عمرانی، فن آوری اطلاعات، گردشگری، آموزش و بازرگانی فعالیت های گسترده ای دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.