شرکت «سبا سودا ثمین»؛ پس از سال‌ها از زیان انباشه به سود قابل تقسیم رسید

برگزاری مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت سبا سودا ثمین

شرکت «سبا سودا ثمین»؛ پس از سال‌ها از زیان انباشه به سود قابل تقسیم رسید

شرکت بازرگانی سیا سودا ثمین توانسته در سال مالی، یک هزار و ۱۰۰ تن از انواع قطعات تولیدی و اقلام تفکیک شده را به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال به فروش برساند و از زیان انباشته از گذشته به سود عملیاتی ۲۲ میلیارد ریالی رسیده که نشان‌دهنده تغییر مسیر مالی شرکت طی این مدت می‌باشد.

به گزارش روابط‌عمومی هلدینگ توسعه کسب ‌وکار سبا، مجمع ‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت بازرگانی «سبا سودا ثمین»، صبح روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه سال جاری به منظور تصویب عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور کلیه سهام‌داران برگزار گردید.
در این مجمع پس از ارائه گزارش هیئت‌مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به تصویب سهام‌داران رسید.
در این مجمع مهدی اله یاری، مدیرعامل شرکت بازرگانی”سبا سودا ثمین”، به افزایش قابل توجه‌‌ فعالیت‌های شرکت و دستیابی به اهداف مالی در سال مالی اخیر اشاره کرد و گفت: شرکت توانسته طی این مدت با جمع‌آوری بیش از ۱,۰۰۰ تن قطعات و اقلام بیمه‌ای خسارت دیده، شاهد رشد ۶۰ درصدی نسبت به سال قبل باشد. تولید شرکت نیز با بیش از ۹۳۰ تن ساخت انواع محصولات، روند صعودی را تجربه کرده است.
اله یاری با تاکید بر اینکه طی این مدت، شرکت توانسته است از انواع قطعات و اقلام تولیدی و تفکیک شده را به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال به فروش برساند، گفت: درآمد عملیاتی نیز به ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته و از زیان انباشته از گذشته به سود عملیاتی ۲۲ میلیارد ریالی رسیده که نشان‌دهنده تغییر مسیر مالی شرکت طی این مدت می‌باشد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی سبا سودا ثمین با بیان اینکه تحولات چشمگیر در شش ماه اخیر، منجر به حذف واسطه‌ها (پیمانکار) و تسریع در فرآیندهای فرآوری شده است، خاطرنشان ساخت: با خرید و استقرار دو دستگاه آسیاب و یک دستگاه پرس، و همچنین خرید یک کامیون باربری برای مدیریت هزینه‌های حمل و نقل، شرکت گام بزرگی در افزایش بهره‌وری برداشته است.
اله یاری از توسعه فعالیت‌های شرکت به استان‌های البرز و قم خبر داد و اظهار داشت: این گسترش اقدامات به دستور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران و هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از ابتدای بهمن ماه انجام گرفته شده است و هدف از این فعالیت، امکان بازیافت و بازگرداندن اقلام خسارت دیده به چرخه تولید و فرآوری است تا یک سیاست نوآورانه در صنعت بیمه و بازیافت کشور شکل بگیرد.
وی همچنین در پایان یادآور شد: شرکت بازرگانی «سبا سودا ثمین» با این تدابیر و عملکرد بسیار خوب خود، نمونه‌ای از یک مسیر موفق در اقتصاد مقاومتی را به نمایش گذاشته و امیدوار است در سال‌های آتی نیز همچنان در مسیر رشد و توسعه پایدار گام بردارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.