مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت «ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ» برگزار شد

استقلال 27 درصدی کسب درآمد در سال 1402

مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت «ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ» برگزار شد

مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، صبح روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه سال جاری به منظور تصویب عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور اکثریت سهام‌داران برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی هلدینگ توسعه کسب‌ وکار سبا در این مجمع پس از ارائه گزارش هیأت‌مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به تصویب سهام‌داران رسید.
محمد نادری فرید مدیرعامل شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ در این مجمع ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در سال مالی گذشته، گفت: طی سال مالی گذشته توانستیم گام‌های موثری در جهت توسعه شرکت سیمرغ و کاهش وابستگی آن به شرکت سهامی بیمه ایران برداریم. از جمله این اقدامات ارائه خدمات فنی و مشاوره‌ای به مجموعه‌های معتبر دولتی و خصوصی مستقل از بیمه ایران بود.
نادری فرید استقلال ۲۷ درصدی کسب درآمد در شرکت سیمرغ را یک دستاورد خوب برای سال مالی گذشته دانست و افزود: مجموع درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ نسبت به سال مالی قبل ۶۹ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ گفت: اخذ مجوز دانش بنیان (گرید نوآور) یکی از مهمترین اقدامات در سال مالی گذشته بود که سیر دانش بنیان شدن شرکت سیمرغ را تسریع می¬نماید.
مدیرعامل ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ تاکید کرد: خودکفایی در تولید نرم افزارهای سفارش مشتری، توسعه بازار و حضور در مناقصات و فراخوان ها، ایجاد مرکز جامع مشاوره صنعت بیمه ( مجاب) و تولید سوپر اپلیکیشن سی از جمله اقدامات صورت گرفته در سال مالی مورد نظر بوده که همه این اقدمات با کمک نیروی انسانی متخصص و کارآمد در مجموعه سیمرغ صورت گرفته است.
وی در خصوص اهداف و برنامه های سال مالی ۱۴۰۳ نیز گفت: توسعه پنجره واحد بیمه گری، توسعه و تکمیل خدمات و سرویس های سوپر اپلیکیشن سی و تکمیل سامانه های نرم افزاری نوبت دهی، نظرسنجی و مدیریت هلدینگ، از جمله برنامه‌های شرکت سیمرغ برای سال آینده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.