رشد ۵ برابری سود عملیاتی شرکت ساختمان در سال گذشته

در مجمع عمومی سالیانه شرکت ساختمان مطرح شد

رشد ۵ برابری سود عملیاتی شرکت ساختمان در سال گذشته

مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت ساختمان، صبح روز چهار‌شنبه ۸ فروردین سال جاری به منظور تصویب عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور کلیه سهام‌داران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سبا، مهدی عسکری مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت ساختمان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در سال مالی گذشته، گفت: با وجود موانع فراوانی که وجود داشت توانستیم طی سال گذشته تعداد زیادی از اموال و املاک را ساماندهی نموده که در این میان ۶۲ فقره از املاک رفع تصرف شد و املاک منتقل شده به شرکت ساختمان از منظر حل و فصل دعاوی مطروحه اعم از متصرفین، اختلافات ثبتی و سندی ساماندهی گردید.
مدیرعامل شرکت ساختمانی همچنین با بیان اینکه در راستای مولدسازی اقدامات موثری صورت گرفت اظهار داشت: برگزاری ۱۴ مرحله مزایده و فروش املاک مازاد شرکت در راستای مولدسازی حسب تکلیف مجمع عمومی عادی سال گذشته به تعداد ۲۲ فقره و کسب درآمدی بالغ بر ۳.۵۵۰ میلیارد ریال از جمله این اقدامات بود.
عسکری با اشاره به اینکه شرکت ساختمانی با سرمایه بالغ بر ۴.۵۰۰ میلیارد تومان یکی از بزرگترین شرکت‌های زیرمجموعه بیمه ایران است، تاکید کرد: سال گذشته در کسب درآمد عملکرد موفقی داشتیم که منجر به رشد ۵ برابری سود عملیاتی شرکت نسبت به سال گذشته گردید و با بهره برداری و اجاره داری سایر املاک، توانستیم درآمد از این محل را ۱۵۰ درصد رشد داده و توانگری شرکت را افزایش دهیم.
عسکری در ادامه به برخی دیگر از اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: دریافت گواهی عدم خلاف پروژه گلستان که باتوجه به میزان عوارض پرداختی و افزایش ارزش روز مساحت مفید کاربری های احصا شده، منجر به ایجاد ارزش افزوده قابل ملاحظه در این پروژه گردید.
وی مدیریت و ساماندهی خریدهای کلی و عمده پروژه برج‌های دوقلوی گلستان در قالب خریدهای کارفرمایی را از دیگر اقدامات برشمرد.
مدیرعامل شرکت ساختمان یادآور شد: خرید حق تقدم و شرکت در افزایش سرمایه شرکت خدمات مهندسی مشاور ایران و کسب ۲۰ درصد از سهام این شرکت در راستای حفظ منافع مجموعه شرکت سهامی بیمه ایران از جمله اقدامات موثری بود که در سال گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.