آیین تکریم و معارفه مدیر عامل بیمه ایران برگزار شد

با حضور معاونان وزیر اقتصاد و مدیرکل بیمه مرکزی

آیین تکریم و معارفه مدیر عامل بیمه ایران برگزار شد

آیین معارفه محمدرضا کشاورز به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران و تکریم حسن شریفی روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه کسب و کار سبا این مراسم با حضور آقایان شریف زاده، معاون بورس، بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، اعضای هیات مدیره و معاونان بیمه ایران و مدیران کل ستادی بیمه ایران برگزار شد.
حسن شریفی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و خدمت بی منت ۲۷ ماهه همکاران خود و آرزوی توفیق برای مدیر عامل جدید، به اهم اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود از جمله دستاوردهای فنی بی نظیر و دستیابی به ۷۰ همت علیرغم وجود موانع و‌ محدودیت‌ها، توسعه چشمگیر خدمات الکترونیک و برخط، بهبود فرآیندهای مالی، ارتقای امکانات رفاهی همکاران و دستاوردهای حقوقی ویژه و فرآیندهای نوین در حوزه امور استانها و نمایندگی‌ها اشاره کرد.
محمدرضا کشاورز با قدردانی از زحمات افرادی که از ابتدا، «تمدن سازمانی ۸۹ ساله بیمه ایران» را شکل دادند ابراز امیدواری کرد در دوره پیش رو بیمه ایران با اتکا به نیروی انسانی متخصص و دلسوز و شبکه فروش با تعصب، رضایت ذینفع اصلی شرکت یعنی مشتریان را کسب کند.
آقای کشاورز همدلی، انسجام و توجه عمیق به اصول و موازین حرفه‌ای را کلید اصلی دستیابی به دستاوردهای ارزشمند در تمدن ۸۹ ساله بیمه ایران دانست و گفت: «رویکردهای جدید و برنامه پیش روی شرکت را به زودی اعلام می‌کنم و امیدوارم در این مسیر وزارتخانه، بیمه مرکزی، همکاران و اصحاب رسانه به همراه ما باشند و به ما کمک کنند».
علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه ویژه بیمه ایران از جهت قدمت و وسعت و نیروی انسانی متخصص در صنعت بیمه، از خدمات راس هرم تا کلیه همکاران بیمه ایران در دوره گذشته تقدیر کرد. استاد هاشمی ضمن تاکید بر لزوم توجه به رعایت انصاف در نقدها، خصیصه ویژه شریفی را در دوره مدیریت «تلاش زیاد» دانست و برای کشاورز در دوره پیش رو آرزوی توفیق روزافزون کرد.
آقای شریف زاده، معاون بورس، بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی نیز با تقدیر از دلسوزی و پیگیری مسائل در دوره مدیریت پیشین، سیاست‌های مورد نظر وزارتخانه را در دوره جدید را «سلامت، همدلی، توسعه سهم بازار، توسعه محصولات جدید به ویژه در حوزه‌ بیمه‌های زندگی، سودآوری، تحول دیجیتال، جذب و حفظ نیروی انسانی با کیفیت و سرمایه‌گذاری مناسب شرکت» معرفی کرد.
این مراسم با اهدای هدیه‌ای به رسم یادبود به حسن شریفی و تقدیر از وی پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه کسب وکار، خانواده بزرگ هلدینگ سبا بر خود واجب می‌داند از زحمات جناب آقای شریفی و حمایت‌های بی دریغ ایشان از شرکت‌های تابعه قدردانی نماید. بی شک نوآوری‌ها و خدمات ایشان در طول دوره تصدی‌گری، همواره به عنوان سرمایه‌ای گرانبها، در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.
همچنین انتصاب شایسته جناب آقای کشاورز را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سهامی بیمه ایران را تبریک می‌گوییم.
ما به عنوان بخشی از خانواده‌ی بزرگ بیمه ایران، در هلدینگ توسعه کسب و کار سبا، امیدوار به همکاری‌های نزدیک و سازنده‌ای هستیم که با حرکت در راستای سیاست‌های جدید مدیرعامل بیمه ایران، جهت هم‌افزایی هرچه بیشتر و ارتقا جایگاه شرکت‌ها و استراتژی‌های نوین سرمایه‌گذاری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.