رکورد سودسازی در تاریخ کارگزاری بورس بیمه ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران کارگزاری بورس بیمه ایران برگزار شد

رکورد سودسازی در تاریخ کارگزاری بورس بیمه ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران کارگزاری بورس بیمه ایران، صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین سال جاری به منظور تصویب عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور کلیه سهامداران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه کسب و کار سبا؛ در این مجمع پس از ارائه گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ توسط سهامداران به تصویب رسید.
میلاد قاسمی مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران به نمایندگی از هیات مدیره گزارشی از عملکرد شرکت در سال مالی گذشته ارائه نمود.
وی به دستاوردهای شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته توانستیم با کسب سود بالغ بر ۲.۱۵۵ میلیارد ریالی، رکورد سود خالص در تاریخ شرکت را علیرغم مشکلاتی که در بازار سرمایه وجود داشت شکسته و رشد قابل توجهی داشته باشیم.
قاسمی کسب رتبه ۱۰ در ارزش معاملات بورس اوراق بهادار را یکی دیگر از دستاوردهای کارگزاری بورس بیمه ایران دانست و افزود: کارگزاری بورس بیمه ایران با ثبت رکورد جدید در ارزش معاملات توانست رتبه ۹ در معاملات فرابورس ایران و رتبه ۴ در معاملات بورس انرژی را کسب نماید.
وی افزود در سال مالی گذشته به جهت ایجاد تنوع درآمدی و افزایش سودآوری کارگزاری، سرمایه¬گذاری در بازار سرمایه صورت پذیرفت که منجر به بازدهی ۴۳ درصد گردید.
مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران به سایر دستاوردها اشاره نمود و اظهار داشت: در آخرین گزارش اخذ شده از کمیته پایش ریسک بازار توانستیم ضریب ۵ (حداکثر امتیاز) محاسبه حد اعتباری را کسب کنیم که این امتیاز در نوع خود بسیار حائز اهمیت است.
قاسمی همچنین پذیرش اولین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران را نیز به عنوان اقدامات انجام شده در شرکت کارگزاری بیمه ایران نام برد.
برنامه‌های آتی کارگزاری بورس بیمه ایران
همچنین در این نشست قاسمی به برنامه‌های این شرکت در سال آینده اشاره نمود و افزود: ایجاد منبع درآمدی جدید از محل مدیریت صندوق بازارگردانی در شرکت، تدوین و اجرای طرح پیشنهادی برای ایجاد منبع درآمدی جدید از طریق تامین مالی وتدوین و اجرای طرح پیشنهادی برای ایجاد منبع درآمدی جدید از طریق ایجاد واحد عرضه و پذیرش از جمله برنامه شرکت در سال مالی جدید است.
وی افزود: همچنین توسعه عملیات در معاملات مشتقه و ابزار‌های نوین مالی، افزایش سرمایه شرکت از محل ظرفیت های موجود وتقویت واحد تحلیل و آموزش شرکت با هدف ایجاد مزیت رقابتی در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران از طراحی ارزش پیشنهادی مشتریان کارگزاری با رویکرد ایجاد تمایز نسبت به رقبا خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه CRM متمرکز در دفتر مرکزی و شعب و برنامه وفادارسازی مشتریان ویژه نیز طی سال مالی جاری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.