وصول ۱۵۴۰ میلیارد ریال مطالبات در سال مالی ۱۴۰۲

مجمع عمومی موسسه حقوقی حافظان سرمایه سبا معین برگزار شد

وصول ۱۵۴۰ میلیارد ریال مطالبات در سال مالی ۱۴۰۲

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران موسسه حقوقی حافظان سرمایه سبا معین، صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه سال جاری به منظور تصویب عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور کلیه سهامداران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه کسب و کار سبا؛ در این مجمع پس از ارائه گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ توسط سهامداران به تصویب رسید.
جهش خیره کننده موسسه حقوقی حافظان سرمایه سبا معین در سال ۱۴۰۲
در این مجمع علیرضا منصوری مدیرعامل موسسه حقوقی حافظان سرمایه سبا معین به نمایندگی از هیات مدیره گزارشی از عملکرد شرکت در سال مالی گذشته ارائه نمود.
وی به بالا رفتن آمار وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته و با دستور مدیرعامل بیمه ایران تمامی پرونده‌های قضایی شرکت بیمه ایران و شرکت‌های تابعه هلدینگ سبا در قالب ارائه میز خدمت در شاخص‌های مالیاتی، تامین اجتماعی و قانون کار و مسایل ثبت شرکت‌ها، شهرداری و مجتمع‌های قضایی و شورای حل اختلاف توسط موسسه حقوقی حافظان انجام می پذیرد که این تصمیم به حل چالش‌های این شرکت‌ها کمک بزرگی نمود.

منصوری خاطرنشان کرد: موسسه حقوقی حافظان در حوزه وصول مطالبات و اقدامات ریکاوری (پرونده‌های جاری و سنواتی) در ۲۸ استان با تعداد ۷۶ نفر نیروی انسانی اقدام به وصول نموده که مقایسه آمار ۱۰ ماهه سال مالی تا آخر دی ماه ۱۴۰۲ با سال قبل (مقایسه ۱۰ ماهه مدت مشابه) نشان از رشد ۶۰% درصدی داشته است. همچنین مبلغ وصول مطالبات در سال ۱۴۰۲ به حدود  ۱۵۴۰ میلیارد ریال رسید.
مدیرعامل حافظان ادامه داد: همچنین از نظر تعداد پرونده وصول شده و مختومه در ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ توسط موسسه ( تعداد ۲۱۳۶۰ فقره پرونده )، نسبت به ۱۴۰۱ (تعداد ۱۴۲۰۲ فقره پرونده ) ۵۰% درصد رشد داشته است.
منصوری بیان داشت: ضمن اینکه مقایسه وصول سال مالی جدید (۱۴۰۲/۰۹/۳۰) با مدت مشابه سال قبل نشان از رشد ۸۲ درصدی دارد.

حرکت از زیان به سود زیر سایه شفافیت

منصوری همچنین شفافیت را یک دستاورد برای این شرکت بر شمرد و تاکید کرد: با سیاست گذاری اعضاء هیات مدیره کلیه دیون دولتی معوق پرداخت نشده از جمله جرائم مربوط به سالیان گذشته مثل مالیات ارزش افزوده مالیات و عملکرد جرائم مالیاتی، بدهی تامین اجتماعی و … تسویه و شفافیت مالی ایجاد شده است.
وی افزود: در حالی که شرکت طی سال‌های گذشته سال مالی خود را با زیان سپری می‌نمود اما موسسه حافظان توانست در سال مالی مورد اشاره سود خالص (حسابرسی شده) بالغ بر ده میلیارد ریال را به ثبت برساند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.