نخستین جلسه هیات مدیره هلیدنگ سبا در شرکت‌های تابعه برگزار شد

جهت توسعه هم‌افزایی و همکاری میان هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه

نخستین جلسه هیات مدیره هلیدنگ سبا در شرکت‌های تابعه برگزار شد

اولین جلسه هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا در شرکت‌های تابعه در محل شرکت «ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سبا، با تصویب هیات مدیره، برگزاری جلسات در شرکت‌های تابعه با هدف توسعه هم‌افزایی و همکاری بیشتر میان شرکت‌های زیر مجموعه و حل چالش‌های آن‌ها صورت می‌پذیرد.
بنابراین گزارش، در اولین جلسه هیئت مدیره هلدینگ سبا در شرکت‌های تابعه، مباحثی چون چگونگی توسعه شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ و استقلال بیش از پیش از قراردادهای فیمابین با بیمه ایران، ارتقاء شرایط رفاهی و معیشتی کارکنان، رفع موانع و چالش‌های اخیر سوپراپلیکیشن “سی” که در نتیجه بخشنامه‌های جدید شرکت “شاپرک” به وجود آمده و پیگیری قراردادهای شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیرغ با بیمه ایران، مطرح گردید.
گفتنی است شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، متعلق به هلدینگ توسعه کسب و کار سبا و وابسته به بیمه ایران، با سال‌ها تجربه و تخصص در بخش‌های متعدد فناوری، از جمله توسعه نرم‌افزارهای مخصوص صنعت بیمه، خدمات پرداخت الکترونیک (Payment Service Provider)، خدمات شبکه و زیرساخت‌های مراکز داده، و همچنین تولید نرم‌افزار بر اساس سفارش‌های خاص، پیشگام بوده است.
محصولات برجسته و خدمات این شرکت شامل سیستم‌های یکپارچه بیمه‌گری، مرکز جامع ارتباط با ذینفعان، نرم‌افزار بیمه ایران من، سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات ارباب‌رجوع، سامانه سیبا و نسخه فارسی “Oracle BI Publisher” است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.